My precious!

Mors dag idag – har ni gett och/eller fått något trevligt? Min mamma fick några böcker och det slank också med lite skönhetsprodukter – jag har svårt att låta bli! Själv fick jag ett par väldigt trevliga överraskningar av min man som snappat upp vad jag gått och trånat efter… (vilket också resulterade i att önskelistan blev lite kortare!).

Clarins Mosaique Sun Powder – se bara hur vackert det är i dosan, det är knappt jag vågar använda det:

… och Lancôme Teint Miracle Foundation som hyllas överallt:

10 reaktioner på ”My precious!

  1. Solpudret är så sjukt fint. Önskar nästan att jag inte redan hade typ sju solpuder så att jag kunde motivera ett köp av Mosaique Sun Powder.
    Teint Miracle är en favorit här och jag hoppas du tycker lika bra om den som jag gör.

    • Det var därför det var tur för mig att jag fick den, för jag hade av samma anledning svårt att rättfärdiga ett köp 😉

      Ja, jag vet att du gillar den! Jag har fått prover på den tidigare för att prova ut nyans och då varit väldigt nöjd, så jag tror det blir kanon!

  2. Jag har också köpt solpudret och det passar mig perfekt! Jag gillar det så mycket att jag till och med funderar på att köpa ett extra!!

  3. Anna: håller med – det är väldigt snyggt på! Jag skulle vilja ha ett som får förbli orört eftersom det är så fint i dosan… 🙂

Vad tycker du?

