Mavala Art’s Colors

Två lack har jag köpt skrev jag för ett tag sedan, men nu har det visst blivit ett par till… De är begärliga de där små färgglada flaskorna, som godis!

168 South Beach Pink, 169 Waikiki Orange, 170 Touch of Provence och 171 Blue Curaçao

Har du köpt något av lacken från Art’s Colors-kollektionen? En bild på alla lack i kollektionen (jag har fyra av sex på bilden ovan) kan du hitta här!

6 reaktioner på ”Mavala Art’s Colors

  1. Har köpt Waikiki orange trots att det egentligen inte är min stil med orange alls. Men jag tycker det är skitsnyggt! Är förvånad själv. Liiite sugen på Blue curacao men har inte bestämt mej än om jag verkligen ska slå till.

    • Waikiki Orange är ju grymt snyggt, eller hur!? Det var faktiskt det första jag provade, men jag missade dessvärre att fota (den gången).

Vad tycker du?

