Länkkärlek!

En av de största anledningarna till att jag tycker det är kul med makeup är just kreativiteten som det uppmuntrar till. Jag tycker om kreativitet på flera plan och tänkte passa på att skicka lite länkkärlek till två av mina favoritbloggar inom en helt annan kategori:

Fröken Pyssel är en uppfinningsrik tvåbarnsmamma som har förmågan att skapa små konstverk och fina inredningsdetaljer av såväl loppisfynd som enkla och till synes tråkiga vardagliga prylar som man inte anade kunde bli så fina som de blir när hon satt sin touch på dem! Hon målar, snickrar, syr, limmar, tapetserar, bakar, … you name it! Här hittar jag ofta inspiration till enkla sätt att göra om saker jag har hemma.

annixen. är inte bara en duktig Art Director utan har en grym känsla för inredning och stil. Hon snappar upp och tipsar om trender, både inom inredning, kläder och smycken, och inspirerar genom att visa både fina detaljer och smarta lösningar från sitt eget hem. Dessutom tar hon väldigt fina bilder – riktigt ögongodis.

Kika in hos tjejerna, båda bloggarna är väl värda ett besök!

4 thoughts on “Länkkärlek!

  1. Jag skriver detsamma, tack gulliga du för det fina omnämnandet! Blev så glad då jag upptäckte det! Och Frk Pyssel är numera tillagd bland favoriterna🙂

    Kram!

Vad tycker du?

