Deborah Shine Tech nagellack

Från Deborah kommer sex nya nyanser av lacken Shine Tech till sommaren 2011. Det är tre krämlack och tre med mycket skimmer, och dessa har jag fått skickade till mig:

Å så lite närbilder:

No. 55 Sky Blue

No. 56 Sparkling Peacock

No. 57 Fashion Must Have

No. 58 Sparkling Bronze

No. 59 Delicate Lilac

No. 60 Sparkling Lilac

Jag har inte testat Deborahs lack över huvud taget tidigare så det i sig är ju spännande. Är det någon av nyanserna du är mer intresserad av att se swatches av? Själv är jag nog mest nyfiken på Delicate Lilac, jag hoppas att det som ser ut att vara ett lätt duokromt skimmer i flaskan faktiskt blir det på nageln också!

4 reaktioner på ”Deborah Shine Tech nagellack

    • De är t o m nästan på gränsen till glitterlack tycker jag – i alla fall utifrån hur de ser ut i flaskan, får se hur de är på…

Vad tycker du?

