Ha-begär: Natuvive Lemongrass

Nyligen var jag inne på det relativt nyöppnade Boot’s i PUB-huset och där såg jag en ny kroppsserie från Natuvive, med doft av citrongräs. Jag spanade på kroppssmör och duschkräm och tänkte att det till sommaren vore alldeles ljuvligt med citrongräsdoftande produkter i och efter duschen. Självklart provsniffade jag också, och de luktade verkligen lika gott som jag hade hoppats…

3 reaktioner på ”Ha-begär: Natuvive Lemongrass

  1. Sniffade häromdagen – tycker mej känna en liiiten doft av rengöringsmedel… men det kan ju bli annorlunda när man haft på den en stund såklart, jag ska nog ge den en chans till.

  2. Ninni: ja, citrongräs är väldigt trevlig doft!

    Fröken frodig: ajdå, rengöringsmedelsdoft är ju inte så kul. Det är faktiskt inget jag minns att jag reflekterade över, utan jag tyckte de luktade väldigt fräscht, men såklart skulle man ju vilja veta hur de luktar ”i användning” så att säga.

Vad tycker du?

