Rimmel Princess Pink

Tropiska färger i all ära, men ibland är det skönt med något neutralt som omväxling. Rimmel Princess Pink är ett riktigt bra budgetalternativ! Nyansen lämpar sig perfekt till en naturlig manikyr dessutom har det en högblank finish. Jag tycker det har lagom mycket pigmentering, här har jag två lager.

NOTD | Rimmel Princess Pink

NOTD | Rimmel Princess Pink

Det är rätt sällan valet faller på de här naturliga och skira nyanserna när jag ska välja färg, men då och då får jag ”cravings” efter naturliga och skira. Hur ofta använder du den här typen av lack?

3 reaktioner på ”Rimmel Princess Pink

  1. Nästan aldrig nu för tiden… Har inte hittat det perfekta naturliga lacket ännu 🙂 Antingen har det varit för ”vitt” eller så har det varit för ”rosa”.

    Hmmm kanske skulle testa Rimmel-lacket, för att se ifall nyansen är perfekt för mina naglar, så att det ser helt naturligt ut, fast bättre. Hihi hoppas du förstår vad jag menar. 😉

  2. Jag måste låta naglarna ”vila” emellanåt, med sådana här neutrala färger, det blir kanske en-två ggr varannan vecka. Det här var en mjuk och skön färg, tycker jag!Säger som Carina ovan; det är svårt att hitta det perfekta naturliga lacket – det har inte jag heller gjort än!…

  3. Carina: nä, det blir ju ganska sällan. Jag har ganska många naturliga i samilngen eftersom man alltid är på jakt efter det perfekta ”MNBB”-lacket 🙂

    Marie: ja, vila var ett bra sätt att se det, lite så känns det ju faktiskt!

Vad tycker du?

