HM Summer Nails Green

HM Summer Nails KitGlad påsk i efterskott – nu är jag hemma igen efter en avkopplande vecka på landet med familjen. Det händer mycket annat i mitt liv just nu, och jag märker att bloggandet blir lite lidande. Hoppas att ni läsare haft en skön påskhelg i alla fall!

Såg ni de små fyrpacken med nagellack som HM hade i somras? De fanns i två färgställningar; det ena med gult, orange, cerise och rött lack, och den andra med vitt, turkost, grönt och lila. Jag köpte den sistnämnda av de två och det här är det gröna lacket, som heter kort och gott Green. Jag hade förväntat mig att det skulle vara något mörkare på, men tycker att färgen var fin hur som helst. Det är ett relativt skimrigt lack och färgen är ungefär samma gröna nyans som klöverblad; en kall grön färg med blå undertoner. Det är något med fylligheten som jag verkligen tycker om…

Fin men inte så speciell egentligen kanske? Eller vad tycker du?

NOTD | HM Summer Nails - Green

7 reaktioner på ”HM Summer Nails Green

  1. jag har bara provat det vita och det blå än, fast jag köpte mitt förra våren. Set alltså. Idag provade jag det blå så det var lite kul att se ditt inlägg. Det gröna ser fint ut.

  2. Caroline: ja visst är den!? Jag blev positivt överraskad!

    HippiSara: håller med dig, det lila är också väldigt snyggt!

    Nailtastic: eller hur!?

    Sminkan: vilket sammanträffande! 🙂

Vad tycker du?

