Scratch vårkollektion 2011

Scratch samlar grafiskt effektfulla färger i sin vårkollektion som går under benämningen OP-tions. Jag tilltalas av det starkt 60-talsinspirerade collaget med bilder till kollektionen – den får mig att vilja bryta av vårens färger och pasteller med olika nyanser av grått istället!

Nyanserna som ingår i kollektionen är Jet, White Diamond, Just Mud, Black Pearl och White Pearl:

Har du redan något av lacken ovan? Inte jag ännu, men jag tilltalas nog mest av White Pearl och även Just Mud, även om det sistnämnda egentligen inte känns som en särskilt ”ny” färg.  Jag tar gärna emot tips på swatches av dessa om du sett sådana!

2 reaktioner på ”Scratch vårkollektion 2011

Vad tycker du?

