China Glaze Cords

Sent omsider skaffade jag China Glaze Cords från Retro Diva-kollektionen (tack Sminkan för kommentaren – inte Vintage Vixen som jag först skrivit). Grått? Brunt? Beige? Varmt? Kallt? Svårt att beskriva färgen tycker jag, men snygg är den! Formulan är helt suverän; lätt att måla med, täcker bra och ytan blir verkligen felfri! Här har jag två lager, följt av Orly Sec’n’Dry.

China Glaze Cords

8 reaktioner på ”China Glaze Cords

  1. Cords är en av mina favoriter. Ska jag vara tråkigt besserwissrig? Den är från Retro Diva-kollektionen. Spelar i och för sig ingen roll vilken kollektion det är för det är FINT!

  2. Sminkan: tack och nej, inte alls varken tråkig eller besserwissrig – jag har genast uppdaterat inlägget, det är ju bra om det står rätt ifall nån gillar det och vill köpa det t ex!!

  3. Jag tror min flaska måste vara ett måndagsexemplar 😦 hemsk formula och färgen stämmer helt enkelt inte med några swatches jag sett. Min är kall och stålgrå.. inget varmt alls i. Jättetrist!

  4. Mona: ajdå, det låter ju onekligen som ett måndagsexemplar om man jämför med både min upplevelse och vad jag läst på andra skönhetsbloggar. Synd!

Vad tycker du?

