Nu gör jag plats för nytt

Nu har bloppisen fått en fair chance och många saker fick nya hem. Men sedan blev det lite stiltje, så jag har bestämt mig för ett nytt Tradera-race. Så om du hade gått och funderat på något på bloppisen och det inte längre är kvar finns det med största sannolikhet ute på auktion här istället.

Som vanligt säljer jag endast saker som är i gott skick och som jag själv köpt – jag säljer inte sådant jag fått i pressutskick. Alla auktioner startar som vanligt på 1 kr.

En reaktion på ”Nu gör jag plats för nytt

Vad tycker du?

