OPI Big Hair… Big Nails

När Sminkan skrev om sina stumpar började jag fundera på vad jag ska kalla mina. Jag har inte kommit på något bra, men med OPI Big Hair… Big Nails ser de i alla fall inte lika sorgliga ut. Det här härliga jellylacket gör sig väldigt bra på korta naglar – man behöver inte fundera på VNL och två lager räcker bra. Första lagret blir lite ojämnt och väldigt transparent, men det andra lagret flyter ut fint och ger ett jämnt och fint resultat med jellyfinish och massvis med glans. Färgen är härligt fruktig och somrig tycker jag, inte ”bara” röd, utan med inslag av korallrosa:

NOTD OPI Big Hair... Big Nails

NOTD OPI Big Hair... Big Nails

NOTD OPI Big Hair... Big Nails

6 reaktioner på ”OPI Big Hair… Big Nails

  1. Carina: Håller helt med dig!

    Kerstin: Ah, det har jag i så fall missat, vet inte riktigt vilket det skulle vara…?

    Nailtastic: Tyckte du? Jag tyckte i och för sig att det såg fint ut på dina bilder med, men det kanske krävs stumparnas stumpar för att det ska komma till sin rätt!? 😉

Vad tycker du?

