Color Club Oh Naturale

En våg av sommarlängtan fick mig att köpa Color Club Oh Naturale, jag fick för mig att det skulle kunna vara rätt läckert. Men nä, jag kan inte alls förlika mig med den här färgen på naglarna – jag tycker färgen skär sig mot min hudfärg vilket är synd för färgen i sig är söt!

NOTD Color Club Oh Naturale

Lacket är lite skirt i formulan, här har jag två lager men om man har lite längre naglar så gissar jag att kanten syns igenom och att man kanske behöver tre lager.

Vad tycker ni om färgen? Tror ni att den kan bli bättre framåt sommaren, när händerna inte är lika fisbleka?

Jag provade med favoriten White Cap ovanpå, men det är knappt att ens det kunde lyfta Oh Naturale, eller…?

NOTD Color Club Oh Natural + China Glaze White Cap

2 reaktioner på ”Color Club Oh Naturale

Vad tycker du?

