Collistar vårmakeup 2011: Italian Look

Har du provat något från märket Collistar tidigare? Jag har inte gjort det, men nu när jag såg ögonskuggspaletterna som ingår i deras nya vårkollektion Italian Look blev jag sugen:

Eyeshadow Trio Trendy

Eyeshadow Trio Chic

Eyeshadow Trio Romantic

Jag tycker färgkombinationen Chic ser läckrast ut, är det någon av dem som faller dig i smaken?

5 reaktioner på ”Collistar vårmakeup 2011: Italian Look

  1. Gillar Trendy, men allra mest Romantic. Hihi nä jag tycker alla tre seten ser fina ut. För varje gång jag ser dessa bilder blir jag bara mer och mer sugen… första gången jag såg bilderna ville jag bara ha paletten Romantic.

  2. Carina: ja, varför välja, håller med om att alla tre onekligen ser trevliga ut. Trendy är nog dock den som lockar mig minst av någon anledning, men jag skulle gärna vilja ha både Chic och Romantic!

  3. Jo de ser fina ut. Fast jag är inte så himla förtjust i såna här små paletter, antingen vill jag ha singelskuggor eller paletter med 10-20 skuggor i. Har testat lite grejer från Collistar, de fanns på ett lokalt parfymeri i Motala som konkade och då köpte jag rätt mkt på rea. Har flera skuggor som jag gillar och har även testat lack, läppglans och eyeliner i flytande och kakform. Tror att jag gillar skuggorna bäst av det jag har provat…

  4. Jag har just Chic här hemma, men har inte hunnit testa den än. Kanske ska försöka med det imorgon och lägga upp på bloggen, så att du får se hur den ser ut ”på” s a s.:)

  5. Emma P: när det kommer till användning jag är nog mest förtjust i singelskuggor egentligen, men lockas ofta av paletter – stora som små 🙂

    Sublim: ja, gör det!

Vad tycker du?

