OPI I want to be A-lone Star ♥ China Glaze White Cap

Jag missade att fota snygga OPI I want to be A-lone Star innan jag toppade med ett lager av China Glaze White Cap. Jag testade lite på impuls och var ganska osäker på hur resultatet skulle bli, men blev positivt överraskad. Det lätt guldvitskimrande White Cap gjorde sig fint över det gråblå I want to be A-lone Star och jag tror att det passar över väldigt många olika lack. Dock var det ju väldigt svårt att fånga det fina glow som White Cap ger på bild, men jag har gjort några försök i alla fall:

NOTD China Glaze White Cap över OPI I want to be a-lone star

NOTD China Glaze White Cap över OPI I want to be a-lone star

NOTD China Glaze White Cap över OPI I want to be a-lone star

Här har jag två lager av I want to be A-lone Star och efter två dagar lade jag på ett lager White Cap ovanpå.

6 reaktioner på ”OPI I want to be A-lone Star ♥ China Glaze White Cap

  1. Sminkan: Ja, jag tror som sagt White cap gör sig över vilket lack som helst i princip, ett riktigt bra köp känns det som!

    Emma P: tack!

    : eller hur? Jag tycker faktiskt ocskå I want to be… blev snäppet finare med White cap över.

Vad tycker du?

