Essie Silken Cord

Härligt jordgubbsröda naglar får man med det högblanka krämlacket Silken Cord från Essie. Fantastisk formula, väldigt lättmålat och med bra täckning, det gick som en dans att lacka med. Det är härligt med färgen som skiljer sig lite från de klassiskt röda och färgen känns plötsligt väldigt somrig utan att för den skull vara rosa.

Här har jag två lager:

NOTD Essie Silken Cord

NOTD Essie Silken Cord

12 reaktioner på ”Essie Silken Cord

  1. Hejsan!
    Jo, jag kom på lite sådär lagom sent att jag aldrig tackat för ögonskuggan Girlie, så jag passar på att göra det här nu – tack tack för ett smärtfritt och enkelt köp! 😀
    Och tack för bomullsrondellerna också, de var ju jättebra!
    Ha det så underbart! //Yvonne

  2. Kul att ni gillar det! Det är verkligen ett härligt sommarlack och jag håller med Tina om att det såg mer orange ut på flaskbilderna man sett, men det drar mycket mer åt jordgubb/smultron.

Vad tycker du?

