Essie Coat Azure

Jag trodde att jag skulle vara mest insnöad på koralliga och turkosa lack i vår, men plötsligt har jag fallit som en fura för ljusa blå. Essie Coat Azure slank med på impuls vid min senaste beställning från Transdesign och det är jag glad för. Coat Azure är väldigt färgmättat och lättmålat, i princip perfekt täckning redan vid första lagret. Färgen är fyllig men mjuk himmelsblå och lacket har ett fint skimmer. Jag är lite kär!

NOTD Essie Coat Azure

NOTD Essie Coat Azure

NOTD Essie Coat Azure

4 reaktioner på ”Essie Coat Azure

Vad tycker du?

