HM Going Bananas

På grund av stor efterfrågan kommer här några bilder på HMs gula lack Going Bananas. Jag får erkänna att jag var väldigt slarvig när jag lackade – det blev ganska ojämnt och klumpigt eftersom jag hade bråttom och jag tror att det egentligen blir bra efter två lager om man är lite mer noggrann än jag var, men här är det alltså tre lager.

NOTD Nailpolish by HM Going Bananas

NOTD Nailpolish by HM Going Bananas

Färgen är fräscht och somrigt citrongul och lacket har ett diskret och finkornigt skimmer. Jag tycker skimret syns mer i flaskan än på naglarna. Av alla gula lack jag testat är den här det som jag tycker passar mig bäst färgmässigt, Going Bananas tror jag faktiskt att jag kommer använda flera gånger lite längre fram i vår!

Så säg mig, vad tycker ni, hiss eller diss?

8 reaktioner på ”HM Going Bananas

  1. Kersting: härligt!

    Caroline: ja, det håller jag med om. Skimrar dock lite mer än jag lyckades fånga på bild, men inte på något sätt massvis med skimmer.

    Marika: jag är inte heller nåt fan av gula, men det här var tillräckligt syrligt citronigt för att funka!

Vad tycker du?

