Nya vårlack på HM

Idag när jag smet in på HM såg jag at det kommit in en hel del nya nagellacksnyanser. Jag hittade tre som jag inte kunde motstå, det gula skimmerlacket Going Bananas, det karamellrosa krämlacket Spoiled Beauty och det dimblå skimmerlacket Peppermint Fusion.

Såhär i efterhand undrar jag lite varför jag köpte Spoiled Beauty – det är inte direkt så att jag inte har några rosa krämlack, men jag kunde inte motstå det i stundens ingivelse…

Vilket är du mest nyfiken på att se?

10 reaktioner på ”Nya vårlack på HM

  1. Sminkan: gör det, det är ju ett prisvärt lack om inte annat!

    Viola: enig, man kan liksom inte ha för många, eller hur?

    Josephine: ja, det har en liiite annan rosa färg än de flesta av mina rosa krämisar, svag svag dragning åt aprikos.

Vad tycker du?

