Snowcrystal Sparkling Aquamarine

Det känns som att turkost kommer fortsätta vara en stor nagellacksfärg även i vår. Sparkling Aquamarine från Snowcrystal är lite skirare än kompisarna Spring Lilac och Creme Beige. Lacket har en snygg azurblå nyans och är fylld med microglitter, både silvrigt och turkost tycker jag det ser ut som. Trots skirheten fick jag det att räcka med två lager genom att vara lite extra noggrann.

NOTD Snowcrystal Sparkling Aquamarine

NOTD Snowcrystal Sparkling Aquamarine

Jag vet inte om det är glittret eller något annat, men lacket har en sjysst "glow", en fin lyster på ett svårbeskrivligt sätt.

Jag vet inte om det är glittret eller något annat, men lacket har en sjysst ”glow”, en fin lyster på ett svårbeskrivligt sätt. Jag tycker väldigt mycket om Sparkling Aquamarine och kan inte komma på att jag har något annat lack som påminner om detta.

Har du testat några övriga lack från Snowcrystals vårkollektion? Utifrån de bilder jag sett skulle jag gärna kika närmre på Ice Green , Honeysuckle Pink och Denim Blue.

7 reaktioner på ”Snowcrystal Sparkling Aquamarine

  1. Har inte tyvärr inte testat några utav de nya lacken.

    Haha skulle dock inte ha något emot att få hem Denim Blue, Honeysuckle Pink och Ice Green fastnade visst för exakt samma lack som dig 😉

Vad tycker du?

