Snowcrystal Creme Beige

Det var svårt att välja vilket av Snowcrystal-lacken som skulle testas efter Spring Lilac, men valet föll till slut på Creme Beige, ett kallt sandbeige lack med silverskimmer. Precis som Spring Lilac är det ett förvånansvärt fylligt och vältäckande lack, det räcker med två lager för att få en jämn och täckande finish.

NOTD Snowcrystal Creme Beige

NOTD Snowcrystal Creme Beige

Vad tycker du om den här typen av lackfärger? Jag tycker det kan vara väldigt sobert och snyggt med vältäckande men i princip nude-färgade nyanser och det blir en skön kontrast till de ganska skarpa färgerna som jag ofta bär.

10 thoughts on “Snowcrystal Creme Beige

  1. Gillar det här lacket! Det får gärna hitta hem till mig, när ekonomin har blivit lite bättre🙂 men först ska ansiktsrengöring shoppas så fort nästa lön kommer.

  2. Snyggt! Jag provade Fiji Weejee fawn igår och det var väldigt vilsamt och lite samma färg, fast efter fyra lager då.😀

  3. Carina: Kul att du gillar det, jag har trivts väldigt bra med färgen på!

    Sminkan: Ja, det är ju ganska skirt, behöver ett par lager extra men ger en fin färg då, det tycker jag med.

    Josephine: precis, den är väldigt ”bärbar” den här färgen.

    Nailtastic: med det finkorniga skimret så händer det ju nåt också med det här lacket, det är inte ”bara” beige.

Vad tycker du?

