Makeupoholic goes bloppis

Rensar gör jag regelbundet eftersom jag inte hinner använda allt jag köper och dessutom har en tendens att köpa dubletter. I vanliga fall brukar jag lägga upp allt som auktioner på Tradera. Det är rätt meckigt, så jag testar bloppis istället. Jag gör ett försök med att inte plocka ihop kit utan man får själv plocka de godbitar man är intresserad av. Kräver lite mer administration, men vi provar i alla fall.

Du hittar alla produkter samt mer info på bloppis-sidan!

Vad tycker du?

