Bättre kan du!

Två stackars stjärnor fick inlägget Favoriter 2010. I och för sig är det bara en läsare som lagt sin röst, men det var inte mer än rätt, för inlägget var faktiskt mediokert, utan vare sig länkar eller bilder. Skärpning!

Nu har jag i alla fall uppdaterat inlägget med länkar till recensioner och inlägg om produkterna – det är väl det minsta man kan begära? När man tittar på listan nu syns det tydligt att det finns ett antal produkter som inte recenserats ännu, men jag planerar att publicera recensioner av en del av dem framöver. Håll ut!

4 reaktioner på ”Bättre kan du!

  1. Tror inte du ska hänga upp dig på hur många stjärnor inlägget får. själv är jag en sån som sällan, för att inte säga aldrig, klickar på ”rösta-knappar” eller liknande och jag tror många tyvärr förbiser sånt.
    Men självklart är det lite roligare med länkar till produkterna, det missade jag faktiskt själv i min Beleza Awards 2010 (oops). 🙂

  2. Tina: tack för pepp, du har så rätt. Men det är lite bra med de där betygsmöjligheterna ändå, man får snabbt en reality check även om man såklart måste välja hur man ska tolka dem!

  3. Emilie: tack 🙂 Många som röstat nu plötsligt såg jag.

    Jag tycker det är intressant med möjligheten att rösta och har ju själv valt att ha den funktionen kopplat till varje inlägg. Många inlägg får ingen röst men så ibland händer något – jag tror att mekanismen är att man röstar om man antingen tyckte det var väldigt bra eller ganska dåligt, och det är ju bra för mig att veta!

Vad tycker du?

