IsaDora Ashes to Ashes

Jag har haft några dagars bloggpaus här efter jul- och nyår, men nu är jag tillbaka igen och inleder nya året med ett i mitt tycke väldigt snyggt lack. Ashes to Ashes är väl ändå ett coolt namn på ett nagellack!? Färgen är någon slags grå-blå-lila och innan jag testade det tänkte jag att det skulle ge en lik-look, men jag tycker det blev riktigt snyggt på – en otippad favorit faktiskt! Precis som In the Army är täckningen fenomenal, ett lager räcker om man är stadig på hand och noggrann från början.

NOTD | IsaDora Ashes to Ashes

8 reaktioner på ”IsaDora Ashes to Ashes

  1. Jackie: tack, ja det är en bra beskrivning!

    Sminkan: ja den är jättefin!

    Sminkjante: kände mig lite tveksam innan jag sett den på, men sen blev jag frälst.

    Nail Polish Junkie: ja spana in det, tror man har användning för det även nu framåt våren.

Vad tycker du?

