Favoriter 2010

Jag har testat en mängd nya produkter under 2010. En hel del har blivit nya favoriter, men i vissa fall har de nya inte lyckas putta bort gamla favoriter från toppen. Här kommer därför min favoriter-lista, uppdaterad utifrån det som testats under året. Den uppmärksamme noterar kanske att det finns saker på listan som jag inte hunnit skriva om eller recensera ännu, jag ligger lite back där. Om det är någon produkt du blir extra nyfiken på – lämna en kommentar så ska jag försöka skriva lite mer om dem och swatcha/visa upp!

Saknar du någon typ av produkt i min lista? Jag listar bara sådant jag använder och där jag hittat en favorit. Är jag inte helt nöjd med någon produkt i kategorin har jag utelämnat den från listan istället.

Till sist vill jag önska er alla ett riktigt Gott Nytt År!

Ansikte

Makeup

Kropp

Hår

Naglar

Parfym

Allroundprodukt

5 reaktioner på ”Favoriter 2010

  1. Såg nyss att du frågade om någon mirakelkur för självsprickor på Twitter. Jag har inte Twitter så jag skriver det här.
    Min pappa brukar ta på en massa vaseline på såret och ha plåster på i nån dag, sen är den borta 🙂

  2. Linda: Hm, svårt att svara på eftersom min hy snarare är torr än fet. Jag tror kanske på en variant av typen Sheer Cover Base Perfector som jag skrivit om här eller möjligtvis en puderbaserad produkt som t ex Too Faced Primed & Poreless Powder (inte testat den själv dock). Jag vet att man kan använda t ex Everyday Minerals finishingpuder även som primer, då tror jag deras kaolinbaserade puder är bra för fet hy.

    Tack för tipset mot sprickorna!

Vad tycker du?

