OPI Tease-y Does It

Hoppas ni haft en skön julhelg! Några härliga skönhetsklappar från tomten? Jag har varit bortrest ett par dagar för firande och gjorde kardinalfelet att glömma kameran hemma. För tredje gången hade jag det snygga Under the Mistletoe från China Glaze på naglarna, men utan att fota. Jag lovar att visa det snart. Men nu skulle jag ju visa en annan skönhet, OPI Tease-y Does It, ett av de få lack jag har från Burlesque-kollektionen. Eftersom jag är förtjust i lack från den bruna färgskalan var det här för svårt för mig att motstå… Basen skiftar mellan bordeaux och brunt och lacket är fullspäckat med mörkrött skimmer.

NOTD OPI Tease-y Does It

NOTD OPI Tease-y Does It

NOTD OPI Tease-y Does It

NOTD OPI Tease-y Does It

Färgen blir faktiskt djupare och snyggare för varje lager man lägger på, här har jag två. Det finns inget att klaga på när det gäller lackegenskaperna utan det är väldigt lätt att få jämnt och fint. Det är så pass mycket glitter i Tease-y Does It att ytan blir lite knottrig, men det räcker med ett lager överlack på för att få bort den känslan.

4 reaktioner på ”OPI Tease-y Does It

Vad tycker du?

