Sally Hansen Complete Salon Manicure Naked Ambition

Det naturliga och nudeiga Naked Ambition från Sally Hansen överraskade mig när det kom på naglarna! Helt ärligt, vad tycker ni om färgen? Jag tror nämligen att det här är en sådan färg som man antingen älskar eller hatar, stämmer det?

NOTD | Sally Hansen Complete Salon Manicure no. 210 Naked Ambition

NOTD | Sally Hansen Complete Salon Manicure no. 210 Naked Ambition

NOTD | Sally Hansen Complete Salon Manicure no. 210 Naked Ambition

Själv är jag smått förälskad i Naked Ambition. Den ljuva men mättade persikotonen och faktumet att det är fyllt med silvrigt och vitt finkornigt glitter… Intrycket är inte sådär babyrosa som den här typen av lack ofta ger, utan mer en känsla av vanilj eller persika. Jag tror att det här kommer att vara en favorit när det gäller ljusa och nudeiga lack, det passar min hudton bra, färgen är mer spännande än mina andra lack i samma kategori och med det fina glittret händer det också något mer – det är inte bara ett kräm- eller jellylack. Även om lacket är ganska opakt tyckte jag ändå att tre lager behövdes för att få en helt jämn täckning eftersom det har en liten tendens att lägga sig i vallar om man inte är väldigt noggrann med appliceringen (eller så beror det på att jag inte riktigt lärt mig komma överens med penseln).

Vad tycker du?

