Essie Smokin’ Hot

Smokin’ Hot från Essie ingår i vinterkollektionen och är ett grå-lila-brunt krämlack med högglansig finish. Det är lite rinnigt i konsistensen, så man får se till att inte få med för mycket färg på penseln för då finns det risk att det flyter ut lite över nagelbanden, men i övrigt är det väldigt lättapplicerat och resultatet blir jämnt och fint. Täckningen är fantastisk – det räcker faktiskt med ett lager för att få ett jämnt och snyggt resultat.

NOTD Essie Smokin' Hot

NOTD Essie Smokin' Hot

Jag blev oerhört förtjust i Smokin’ Hot. Färgen är väldigt sober och snygg, ett mycket bra alternativ till det klassiska svarta tycker jag!

6 thoughts on “Essie Smokin’ Hot

  1. Men gud, det här skriker på mig! Måste hem och kolla stashen, om jag inte har något liknande kan det ligga nära tillhands att jag surfar in på eBay..😉

Vad tycker du?

