Sally Hansen Complete Salon Manicure

Jag sprang nyligen på nya lack från Sally Hansen Complete Salon Manicure. Det var ett litet ställ med 8-10 nyanser och jag var tvungen att köpa två för att testa. Av någon anledning föll valet på två ganska snälla nyanser:

Sally Hansen Complete Salon Manicure310 Gilty Pleasure och 210 Naked Ambition

Namnet syftar på att tanken är att lacket har alla fem steg som ingår i en salongsmanikyr i en flaska; underlack, nagelstärkare, stimulera tillväxten, färg och till sist överlack. Själv skulle jag nog inte avstå från varken under- eller överlack bara för det, men jag återkommer när jag hunnit testa dem. Har du kanske provat redan?

6 reaktioner på “Sally Hansen Complete Salon Manicure

  1. Åhléns på Kungsgatan i Gbg har ett rätt så stort ställ med sånna lack, de ser jättefina ut! Jag tyckte dock att de var lite dyra med tanke på att man säkert kan köpa dem på nätet för en tredjedel av priset.

  2. Marika: ja, hoppas du hittar dem!

    Sminkan: helt sant, jag håller med!

    Ninni: ja, det var flera som såg fina ut, inte några spejsade saker utan mer klassiska nyanser.

Kul att du vill lämna en kommentar! Jag svarar här för att hålla ihop tråden. Ev. spam och reklam raderas.

