Envy Me – uppfräschning

Här har jag lagt ett lager av Jessica Cosmetics överlack med silvrigt holo-glitter ovanpå Envy Me. Till och med jag som inte är så förtjust i bling gillade effekten med det mörka gröna Envy Me under.

NOTD Envy Me med Jessica Cosmetics Holo Top Coat

4 reaktioner på ”Envy Me – uppfräschning

  1. hej! jag har funderat jättemånga gånger på att köpa smink från E.L.F.
    Och jag undrar har du gjort det? är det produkter du är nöjd över och tycker är bra? och den viktigaste frågan av allt : vad kostade frakten?
    för det är faktiskt frakten jag oroar mig mest för!
    skulle vara jättesnällt om du svarade i en kommentar på min blogg 🙂
    kram!

Vad tycker du?

