e.l.f. Chocolate

Det här vill jag liksom äta upp. Tänk 85%-ig choklad, eller espresson under skummet… Mörkt, fylligt brunt. Chocolate är nog det mest lättlackade av de e.l.f.-lack jag provat, de andra tycker jag haft lite ojämn täckning både första och andra lagret, men det här är väldigt färgmättat och det kan nog räcka med ett lager till och med, om man är noggrann (jag kör nästan jämt två av ren vana). Och se på glansen – det är verkligen skinande blankt!

8 reaktioner på ”e.l.f. Chocolate

  1. Jag har det i min lacklåda men jag har inte använt det än. Kanske borde ge mig på det helt enkelt.

    Förresten, det finns en blogg som ser precis likadan ut som din o_O Jag har stött på den flera gånger men liksom inte kopplat tidigare.

  2. Emilie: ja, det är klart du ska testa det, det är jättefint! Angående bloggens utseende så är det inte så konstigt, jag använder helt enkelt ett färdigt wordpress-tema så det finns nog många bloggar som ser likadana ut, men med annat innehåll 🙂

    Sminkan: jaa, visst är det! 🙂

    Josephine: tack!

    Emma: ja, den är verkligen mustig och fin!

    SaintBella: jag har testat ett antal och hittills har glansen alltid funnits där. Den syns ju dock bättre på krämlacken än t ex de med frost-finish.

Vad tycker du?

