Då var det dags igen…

Med ett ständigt inflöde av nya ögonskuggor, nagellack, rouge, etc som jag inte kan låta bli att köpa blev en ny rensning ett måste. Jag har massor med dubletter (varför köper man nya som är i princip identiska med dem man har?) och de som är endast lite använda eller endast testade och i fräscht skick får nu en chans på Tradera, som vanligt till ett utropspris på 1 kr.

Som vanligt endast produkter jag köpt själv, d v s inget jag fått via pressutskick.

För dig som är nyfiken finns alla mina auktioner här.

Vad tycker du?

