Glad överraskning!

I veckan som gick fick jag några prover hemskickade på produkter från IsaDoras vinterkollektion Glitzy som jag skrivit om tidigare:

Till min stora glädje fick jag ögonskuggspaletten Crystal Glitz, fem glittriga skuggor i färger som silver, ljung, syrén, mauve och grafitgrå. Jag har gillat de tidigare paletterna som kommit i det här formatet från IsaDora och tycker den här kombinationen av färger känns väldigt tilltalande. Titta vad fin den ser ut:

Med i paketet fanns även Lash Booster Mascara, en mascara med en liten nätt piggborste som ska ge både volym och definition. Jag måste erkänna att det är många år sedan jag använde någon mascara från IsaDora så jag har egentligen ingen uppfattning om hur deras mascaror brukar vara, därför blir det ju lite spännande att prova den här.

Till sist fick jag också ett av läppstiften, Golden Glitz. Jämfört med produktbilderna jag sett tidigare ser det väldigt glittrigt ut och jag får erkänna att jag nog är lite tveksam till om jag kommer att trivas i detta, men kanske till fest, eller mitt på läppen ovanpå ett lite mindre skimrande läppstift för att skapa volymeffekt kanske?

Vad tycker du om såhär skimriga läppstift?

4 reaktioner på ”Glad överraskning!

  1. Skuggpaletten ser ljuvlig ut, ser framemot att få se fina vintersminkningar med den. Det skimmriga läppstiftet är nog inget hit men håller med dig om att det kan funka som extra piff.

  2. Josephine: efter att ha provat det på är jag nog benägen att hålla med för egen del också.

    Ninni: det känns rätt svårburet, men kan nog vara snyggt på rätt person. På mina läppar blev det faktiskt ingen hit.

    Tina: ja, paletten är underbar!

Vad tycker du?

