Scratch Red Chocolate

För ett tag sedan fick jag två lack från Scratch hemskickade för att prova, ett av dem är Red Chocolate, nr 303 från höstkollektionen Silky Creams som jag skrivit om tidigare. Detta är det första lack från Scratch som jag testat och jag blev väldigt förtjust i formulan. Det var lätt att måla med och täckte nästan helt och hållet med bara ett lager (hade nog räckt om jag varit mer noggrann från början). Färgen ser lite annorlunda ut mot vad jag väntade mig när jag såg pressinformationen om kollektionen; den är betydligt mer tegelröd än jag trott. När jag såg flaskan tänkte jag att den här kommer jag nog inte använda många gånger, men faktum är att jag tyckte den blev riktigt snygg på ändå, speciellt såhär till hösten. Vad tycker du om färgen?

Vad tycker du?

