IsaDora Glitzy Holiday Makeup

Nu till vintern släpper IsaDora en ny makeupkollektion. Kollektionen heter Glitzy och precis som namnet antyder är den fylld med glitter, skimmer och metalliska effekter. Färgspektrat går från skimrande vitt, silver och guld till mauve och djup violett. Såhär ser inspirationsbilden och produktkollaget ut:

Är det någon av produkterna som väcker din nyfikenhet?

Jag föll som en fura för läppstiftet Golden Glitz och nagellacken Metal Glitz & Violet Vain. Jag har tyckt om flera av de tidigare paletterna i det här formatet; både färgkompositionerna och kvalitén så Crystal Glitz vill jag kika närmre på. Dessutom är jag på jakt efter en ny eyeliner så den här ska jag nog passa på att spana in när produkterna dyker upp i butik.

3 reaktioner på ”IsaDora Glitzy Holiday Makeup

  1. Ska lösenordet och grejan vara där i hörnet på bilden? 😉

    Jag vill i vilket fall som helst ha läppstiften, det lila nagellacket och kanske glosset.

    • Emelie: Ja, även de andra två läppstiftsfärgerna ser ju snygga ut!

      Tack för att du uppmärksammade uppgifterna i bilden! I väntan på svar från min presskontakt har jag redigerat bilden för att dölja uppgifterna, men eftersom jag fått bilderna skickade till mig misstänker jag att det är ok att använda dem.

      • Ja de är ju verkligen jättefina 😀 I alla fall på bild, sen får man ju se hur de ser ut i verkligheten. Problemet är att plånboken inte är speciellt full den här månaden 😛

        Jag antog att det var uppgifter som inte skulle stå skrivna för alla så jag tänkte att det var lika bra att säga till 🙂 Jag tror inte det är några problem om du har bilderna uppe så länge lösenordet och det andra inte står med 🙂

Vad tycker du?

