IsaDora In the Army

IsaDora In the Army har ju gått att se på flera andra skönhetsbloggar vid det här laget, men jag tycker det är så snyggt så jag måste skriva om det ändå. Det jag tycker om med In the Army är att det balanserar mittemellan grått och grönt, vilket gör att det skiljer sig från andra gröna krämlack. Kort och gott – jag gillar’t! Lacket är lite tjockare i konsistensen men ändå lättmålat och med bra täckning – här har jag bara ett lager.

Jag tycker om IsaDoras wide brush bortsett från att man ibland får måndagsexemplar som är lite snedklippta – så var det i just det här fallet, så det kräver något mer pill för att få det fint.

4 reaktioner på ”IsaDora In the Army

  1. Nailtastic: instämmer, jag är också förtjust i den där lite smutsiga färgen det blir när det inte är rena kulörer.

    Kerstin: en riktig höst-favvo!

    Patricia: 🙂 hoppas du fick tag på det!!

Vad tycker du?

