Nagellackssynder

I helgen gick jag bananas i nagellackshyllorna, köpstoppet till trots. På onsdag är det två månader sedan jag startade och jag har bara en synd innan denna, så jag är ganska nöjd ändå.

Det blev fyra lack från Maybellines nya linje MNY:

#449, 265, 757 och 669

Två av höstnyheterna från IsaDora:

Combat Khaki och In the Army

Och till sist tre nyheter från Snowcrystal:

#449, 443 och 441

Jag rycktes med lite av alla snygga gröna – det blev visst många nya sådana och jag misstänker att In the Army och Snowcrystal 443 kan vara rätt lika. Mest unika av dessa, baserat på vad jag har i samlingen redan, är MNY 265 med sitt röda skimmer och Snowcrystal 449 som har en dammig lila nyans med en hel del skimmer. Mest nyfiken är jag nog däremot på Snowcrystal 441 som ser fantastiskt ut med sitt mörkblå skimmer.

6 reaktioner på ”Nagellackssynder

  1. Caroline: låter ju lovande, jag har faktiskt inte hunnit testa dem ännu!

    Nailtastic: ja, visst ser det fint ut? Jag tror att det står näst ut på tur, blir nog en omlackning ikväll.

    Maria: ja, ibland har nöden ingen lag 🙂

Vad tycker du?

