Gästspel

Ibland får jag möjlighet att testa produkter där jag egentligen inte tillhör målgruppen, och då är möjligheten att ge ett rättvist utlåtande ganska begränsad. När jag fick erbjudande om att testa ett urval av produkterna från dr. Brandts nya serie time arrest® insåg jag att det är ett sådant fall, där jag inte alls är lämplig att testa produkterna. Därför blev jag glad när möjligheterna till ett litet gästspel uppenbarade sig; en person som tillhör målgruppen och som har en bred erfarenhet och genuint intresse för skönhetsprodukter kommer att testa dessa åt mig, och sedan bidra med en recension!

Lite mer information om produkterna som kommer att testas:

Time arrest® crème de LUXE är Dr. Brandts mest påkostade och avancerade anti-aging-produkt för mogen hy. Den kraftfulla formuleringen med en unik kombination av peptider, stamceller från grapefrukt och utvalda naturliga element är utvecklad för att ge huden förbättrad struktur och en perfekt strålande lyster.Time arrest® crème de LUXE:

  • Skyddar hudens stamceller från UV-relaterat åldrande.
  • Hjälper till att stimulera stamcellerna för att stärka huden och fördröja åldrandeprocessen.
  • ”Dränker” huden med vattenmolekyler för långvarigt skydd mot minskad fuktnivå.
  • Turmalinkristaller ökar energinivån och ger en skimrande lyster.
  • Peptider förbättrar hudens struktur och hjälper till att jämna ut rynkor.
  • Silanolpärlor återupplivar trött och glåmig hy för ett piggare och vackrare utseende.

Time Arrest® Face Fluid är formulerad med Dr Brandts Age Reversing Platinum Technology*. Den ökar blodcirkulationen, förstärker hudens struktur och förbättrar dess elasticitet. Den stramar upp, motverka hängighet och ger ett föryngrat utseende. Lätt konsistens gör den perfekt att använda under make up.

*Age Reversing Platinum Technology är ett avancerat leveranssystem för aktiva ingredienser. Systemet fungerar som hudens GPS när det levererar aktiva ingredienser i form av mycket små partiklar in till epidermis djupaste lager.

Just nu ligger dessa två krämer här hemma hos mig men snart hamnar de i händerna på min ”testperson” och jag är väldigt nyfiken på att höra vad hon tycker om dem efter test.

Vad tycker du?

