Jag har syndat

Är det nån som minns att jag har köpstopp? Tyvärr är det ju så och jag har just passerat halvtid. Det har gått riktigt bra på sminkfronten – jag har helt avhållit mig från att handla, vilket jag känner mig stolt över. Men idag gjorde jag misstaget att strosa in på The Body Shop där jag kikade på den nya höstkollektionen… De tre ögonskuggorna står på min önskelista sedan länge så dessa kikade jag lite närmre på. Den gröna, Velvet Green, kunde jag faktiskt avskriva eftersom jag snabbt insåg att jag har flera dubletter till den. Den mörkblå, Midnight Blue, var tyvärr slut (!) men Golden Peach fanns kvar och var precis så fin som jag hade hoppats på så jag vågade inte låta bli att köpa den utifall att den också skulle hinna ta slut. Skämmes. Men se så fin den är, laxrosa med ett nästan metalliskt guldigt skimmer:

På något sätt måste jag försöka få tag på Midnight Blue. Frågan är bara om jag vågar vänta ytterligare en månad, tills mitt köpstopp är över?

3 reaktioner på ”Jag har syndat

Vad tycker du?

