Nyheter från Scratch of Sweden

Jag fick just ett pressmeddelande om att svenska märket Scratch har två nya nagellackskollektioner för hösten/vintern 2010; Silky Creams och Velvet Luxury.

Jag har faktiskt aldrig testat någon produkt från Scratch men jag har länge varit nyfiken på deras nagelolja Nail Food – misstänker att den skulle vara bra för mina naglar som alltid skivar sig. Lacken då? Av dessa finns det några som lockar mig; framför allt 303 och 307 från Silky Creams samt 504, 505 och 510 från Velvet Luxury. Vilka tycker du ser finast ut?

I pressmeddelandet stod det för övrigt även att Scratch öppnat en nagelbar i taxfreebutiken på terminal 5 på Arlanda där man kan få en Fly By Manicure på 15 minuter, perfekt för att fixa tassarna innan avresan. Smart tycker jag, ofta har man ju lite tid att fördriva efter att man checkat in bagage och tagit sig igenom säkerhetskontrollen.

Vad tycker du?

