Produkter från e.l.f.

Sitter och tittar på valvakan och insåg att jag missat att skriva om ett paket som kom i veckan: lite nya produkter från e.l.f. som jag fick hem för att prova. Jag har ju testat en del av deras produkter tidigare och är till exempel väldigt förtjust i mineralprimern och läppstiften (flera av mina absoluta favoriter kommer från e.l.f.). Nu har jag fått lite nya produkter hem för att testa:

Studio blush Candid Coral, studio blushed/bronzed, mineral lipstick Nicely Nude och mineral lip gloss Trendsetter

Lite närbilder, i samma ordning som ovan:

Trendsetter blev snabbt en favorit, trots att jag inte är förtjust i gloss i vanliga fall, men det har dels en väldigt snygg färg med lagom mycket skimmer och en ganska oklistrig konsistens.

Ett snyggt korallfärgat rouge har jag varit på jakt efter så Candid Coral kommer jag att testa under veckan.

Nu – åter till valvakan!

3 reaktioner på ”Produkter från e.l.f.

Vad tycker du?

