IsaDora Wig Wham mascara

Jag fick nyligen pressinformation om Wig Wham, en ny mascara från IsaDora. Den ger en väldgit speciell look genom att den klumpar ihop fransarna som blir tjocka och nästan docklika.

Det finns en film på Youtube där man ser hur man ska applicera mascaran för att få den speciella effekten, kolla den!

Jag är väldigt nyfiken på om den här mascaran verkligen funkar – har du testat? Är det svårt att få till knixen som behövs vid applicering? Och vad tycker du om looken? Så som resultatet ser ut i videon, på ett i övrigt osminkat öga, vet jag inte om jag tycker det blir så snyggt, men med en maffig eyeliner tror jag det kan bli riktigt effektfullt – lite som Twiggys klassiska makeup.

3 reaktioner på ”IsaDora Wig Wham mascara

  1. Igår hade jag använt den där mascaran i exakt en vecka. I sex av dom dagarna blev fransarna så fula att jag var nära att kasta mascaran. Blev typ fyra fransar totalt, och de var täckta av klumpar. Men på den sjunde dagen skedde miraklet, jag lyckades! Och hjälp, va snygga fransarna blev. Perfekt ”ihopklumpade” och med jämn yta. Var faktiskt en vän som frågade om jag hade lösfransar. Nu hoppas jag bara att jag får till samma resultat på måndag…

  2. Effie: låter som det krävs lite träning med andra ord… Roligt att det blev bra effekt till slut!

    Kerstin: det låter ju bra, nu blir jag ännu mer nyfiken!

Vad tycker du?

