Oriflame Wild West Couture

Tro det eller ej, men ytterligare ett paket med produkter har dykt upp hos mig denna vecka. För ett tag sedan skrev jag om Oriflames makeupkollektion Beauty Wild West Couture och nu har jag fått några av produkterna hemskickade för att prova. Jag fick Wild West Couture Eye Shadow Trio – en palett med tre skuggor i kalla rosalila nyanser, Eyebrow Kit – en palett med två brynskuggor i olika nyanser och ett brynvax, Wild West Lipstick i färgen Pale Mauve och till sist Wild West Couture Eye Pencil i färgen Chesnut Brown. Lite närbilder:

Wild West Couture Eye Shadow Trio. Den ljusaste skuggan ser gulare ut på bilden än den är och skimret hos skuggan i mitten syns tyvärr inte alls.

Eyebrow kit. Skuggorna är mörkare och lite kallare i färgen IRL.

Wild West Couture Lipstick Pale Mauve – en krämig ganska kall nude-färg.

Wild West Couture Eye Pencil Chesnut Brown – en brun skruvbar penna i en rödbrun nyans.

Eftersom jag inte provat Oriflames makeup tidigare är jag nyfiken på vilken kvalitet ögonskuggan, pennan och läppstiftet har. När det kommer till brynprodukter använder jag idag en brynskugga, puderbaserad, men tycker att brynpaletten är en briljant idé så den blir spännande att prova och jämföra.

Vad tycker du?

