När små önskningar går i uppfyllelse

Vad är det som landat i min brevlåda under veckan då? Jag börjar med ett gulligt paket med läppstift från IsaDora som jag nyligen skrev att jag trånade efter. Min önskning hörsammades av en mycket uppmärksam PR-person på Invima som skickade mig dessa tre på posten – väldigt snällt tycker jag! Titta vad fina de ser ut:

IsaDora Perfect Moisture Lipstick 151 Precious Rose

IsaDora Perfect Moisture Lipstick 152 Marvelous Mauve

IsaDora Perfect Moisture Lipstick 153 Bare Berry

Snabba swatches på handryggen, från vänster: Precious Rose, Marvelous Mauve, Bare Berry

2 reaktioner på ”När små önskningar går i uppfyllelse

Vad tycker du?

