Höstnyheter från e.l.f.

Nytt paket i lådan – vilken bra start på veckan! Nu till hösten har e.l.f. släppt en del nya nyanser av befintliga produkter och jag har fått förmånen att testa några av dessa. I paketet jag fick fanns tre av höstens nyheter: Mineral Blush Peachy, Mineral Lip Gloss Bare och Nail Polish Desert Haze.

e.l.f. Mineral Blush Peachy

e.l.f. Mineral Lip Gloss Bare

e.l.f. Nail Polish Desert Haze

Både rouge och nagellack har jag testat från e.l.f. och tyckt om. Peachy har potential att vara en riktigt fin varm höstfärg och Desert Haze ser läckert ut med sin ljust greige färg. Jag är lite extra nyfiken på glosset – ett mineralgloss som ska ha en mjuk och silkeslen formula utan att göra att läpparna känns klistriga – det låter som ett gloss helt i min smak. Dessutom har jag aldrig testat något mineralgloss över huvud taget!

Har du testat något mineralgloss? Från e.l.f., eller från något annat märke? Har du märkt någon direkt skillnad mot vanliga gloss? Berätta!

2 reaktioner på ”Höstnyheter från e.l.f.

Vad tycker du?

