Till önskelistan: läppstift från IsaDora

Att jag är en läppstifttjej snarare än läppglossdito är väl knappast någon nyhet. IsaDora Perfect Moisture Lipstick hör till mina favoriter tack vare sin behagliga mjuka formula och stora utbud av färger. Nu till hösten utökas sortimentet med åtta nya färger och tre av dem hamnar genast på min önskelista; Precious Rose, Marvelous Mauve och Bare Berry:

Fina mjuka färger nu till hösten – dessa vill jag ha! Längtar till mitt köpstopp är över…

Vad tycker du?

