OPI My Private Jet

Vad jag förstått finns det flera olika versioner av My Private Jet från OPI. Den första, originalet, är väldigt holografisk, sedan ska det tydligen finnas en som inte har samma regnbågsskimmer, utan mer ett holografiskt glitter. Eftersom jag köpt min så pass nyligen gissar jag att jag inte fått den väldigt holografiska originalformulan. Någon som kan utläsa av mina bilder?

Trots att jag knäppt många bilder lyckas jag ändå inte fånga lackets rätta karaktär, för det är mer holografiskt IRL än det ser ut på bilderna ovan.

Nåväl, lacket har en kall brunsvart färg som bas och jag tycker täckningen är väldigt bra (vilket talar för att det inte är originalformulan, för den ska tydligen vara rätt skir). Det finns helt klart en holografisk effekt, men det är mer regnbågsfärgat holo-glitter än holografiskt regnbågsprisma över hela nageln. Jag tyckte att det här var väldigt lätt och ”förlåtande” att måla med – två lager räckte gott för att få fyllig färg och fin täckning.

Vad tycker du?

