China Glaze Goin’ My Way?

Jag har fått nån slags överdos av gröna och blå lack vilket förklarar att jag just nu suktar efter mer dämpade lack på brunskalan. Det var bilderna som Scrangie visade som väckte ha-begär efter Goin’ My Way?, som är ett bronsigt brunt lack med massor med skimmer och mörkröda undertoner. Färgen visade sig väldigt svår att fånga på bild, trots att jag försökt i olika ljus och med olika inställningar så ser det mycket mer gult och kopprigt ut än det är IRL. Jämför gärna mina bild med den här, som gör lacket betydligt mer rättvisa.

Jag är väldigt förtjust i Goin’ My Way?, men frågan är om jag inte tycker ännu bättre om Hey Doll ändå. Vilket tycker du är finast av dessa två?

Dessutom återstår det två lack från Vintage Vixen som jag ännu inte provat, Bogie & Ingrid. Vilket av dessa två skulle du vilja se härnäst?

Vad tycker du?

