Oriflame Beauty Wild West Couture

Oriflame lanserar en ny makeupkollektion inspirerad av den amerikanska västern. Kollektionen är skapad av makeupartisten Jonas Wramell som har jobbat med produktioner som Eurovision Song Contest och Let’s Dance samt med kändisar som Caroline Winberg, Alcazar, Carola och Charlotte Perelli för att nämna några. I pressreleasen kan man läsa om kollektionen:

Jonas kombinerar välmarkerade ögonbryn med makeup i mättade toner för både ögon och läppar.
– Jag har använt en mjuk och dämpad färgskala och Wild West Couture är perfekt för dig som
vill skapa en feminin och naturlig look som känns genomtänkt utan att vara överarbetad, säger
Jonas Wramell.

Jag tilltalas av bilderna som illustrerar kollektionen. Snygga mjuka sotningar med matta mättade skuggor tillsammans med nude-färgade läpppar, inte revolutionerande, men snyggt. Jag skulle gärna testa både ögonskuggspaletten, ögonbrynskitet, pennan och läppstiftet!

Har du testat Oriflames ögonskuggor och läppstift? Vad tycker du?

2 thoughts on “Oriflame Beauty Wild West Couture

  1. Ninni: varierande med andra ord. Jag har testat en mascara och läppglans. Mascaran (wonder lash mascara) var jag halvnöjd med, men läppglanset (gloss booster) är ett av mina favoritgloss!

Vad tycker du?

