KICKS nya webshop

Idag lanserades KICKS webshop där man har möjlighet att köpa produkter från märken som MAC, Smashbox, Make Up Store med mera – det vill säga sådana som kan vara svåra att få tag på om man inte bor i storstäderna.

En trevlig sak är att de har en kundservice bemannad med makeupartister och hudterapeuter för att kunna svara på frågor samt ge hjälp och råd. Dessutom kan man få varorna levererade kostnadsfritt till en av KICKS 137 butiker (alternativt skickas de som vanligt och då har man fri frakt vid köp över 600 SEK).

För egen del har jag nära till flera butiker där jag kan köpa de lite mer svåråtkomliga varumärkena, men konceptet att kunna handla hemifrån och bara hämta ut varorna på närmsta KICKS-butik tilltalar mig, speciellt när det handlar om köp där jag vet vad jag ska ha och inte behöver gå och klämma och känna.

Har du kikat in? Vad tycker du om KICKS webshop?

Vad tycker du?

