Trånar efter: Essies höstlack

Nu när jag sett Scrangies swatches av Essies höstkollektion vet jag precis vilka lack jag vill ha (Merino Cool, Sew Psyched & Little Brown Dress – oj vad jag vill ha dem!). Men eftersom jag har köpstopp hamnar de på önskelistan istället för i kundkorgen på Transdesign.

Tre dagar har gått, 57 dagar kvar…

Inser att det behövs en ny kategori här på bloggen; ”Trånar efter”. Den kommer nog användas flitigt den närmsta tiden.

Nu undrar jag, tänker du slå till på något av lacken i Essies höstkollektion? Vilket eller vilka?

4 reaktioner på ”Trånar efter: Essies höstlack

  1. Åh, herregud, jag hade aldrig klarat så länge! Jag måste få shoppa lite och ofta annars mår jag helt enkelt inte bra (läs att jag även lät lite lidande när jag skrev det, fniss).

  2. Ninni: I know, jag vet inte varför jag gett mig in på detta 😉 Närå, det är bra för själen, även om det känns hårt när man bara vill ha bara ett, ynka litet nagellack! Men de finns förhoppningsvis kvar efter att mitt köpstopp är slut!

  3. Jag gillar alla men det är ingen riktigt som knockar mig så att jag hoppar av glädje. Möjligtvis Sew Psyched, lite dammigt grönt är ju inte alltför vanligt.

    Dock har Essie en viss förmåga att se trista ut på bild men helt förföriska i verkligheten.

  4. Lisa: Ja kollektionen innehöll både några jag gillade riktigt mycket och några som varken kändes särskilt nya eller spännande. Men de är säkert fantastiskt fina på allihopa 🙂

Vad tycker du?

